Trött helg

Simone har sovit ikapp kan man säga. Jag sov nästan bort hela dagen idag. Nu har jag trappat ner ytterligare en halv tablett på kortisonet, och hoppas att hjärtklappningen blir bättre. Det känns som att det lugnat sig lite grann iaf. 

Idag kom äntligen gladskiten hem från Gusum! Inte för att hon var så glad direkt när hon kom, för hon skulle ju stanna kvar hos familjen i Gusum ;) allra helst hos Bengt. 

Eftermiddagen spenderade vi med Cissi och Emil, båda våra sambosar jobbade kväll så det passade fint. Det var jättetrevligt och tiden rann iväg fort, och helt plötsligt var det läggdags. Barnen lekte fint i hop och mammorna tjattrade.
Förra gången de lekte ihop så var allt "miiiiin" när Emil försökte låna något. Idag var hon mer generös, så jag hoppas att hon släpper det här med "miiiiiin". 

Här spexar hon med sin mössa som är alldeles för liten now days. 

Efter att Cissi och Emil gått och Agnes somnat, så blev det enstunds egentid med bad, solsidan och brieost, oliver och kex... 
Hade söndagsmys med mig själv helt enkelt. 
För det var jag värd...... 


Sen är det dax att sova ytterligare! 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback