Solariet

Nu ska den blek-feta Simone väck. Jag har börjat sola lite så att jag har en bra bas när den riktiga solen kommer framåt våren. Bara med lite färg på sig så känner man sig mycket fräschare och gladare. Det gäller att fånga upp alla engerikällor som finns till ett bättre välmående. 
Det i kombination med regelbunden träning ska få mig til mitt nya jag. 
 
Jag fattar inte att det ska vara så svårt att minska ett par kilo i vikt??? Varför går det inte?
Jag kan ju ifs inte påstå att jag är den som är den mest strikta på dietfronten, utan jag gör kanske bara några halvhjärtade försök.. Jag har dålig självdiciplin. Det är tur att vågen påminner mig om det varje dag. 
Observera att jag inte är ute efter att bli smal, jag vill bara få plats i mina gamla kläder, på ett bra sätt. Nu sitter de slimmade och byxorna går knappt igen och magen .. ja... den.... ser inte bra ut i dessa kläder. Jag vill få en fast kropp och loosa några kilogramisar.
 
Jag läser en annan blogg. Tjejen där har gått ner 25 kg. Jag har följt henne. Hon har vägt mer än mig, mycket mer än mig. Nu väger vi lika mycket. Där ser man att det FAKTISKT GÅR att gå ner i vikt. Jag får kämpa lite bättre helt enkelt. Det viktigaste är egentligen inte kilona utan formen jag ska skapa. 
 
Nu ska jag pina i väg och SOOOOLA :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback