Morgon stund har guld i mun

I morse sov hela familjen rätt bra. Agnes och micke var väl uppe en stund men somnade om sen. Så kl var efter 9 innan vi steg upp. Agnes har varit riktigt gnällig hela dagen igår och den här dagen verkar inte bli bättre. Undra om jag råkat fått i mig nån mjölk? Är det tänderna? En ny urinvägsinfektion? Öronen? Hon gnäller mer när hon är i liggande position och när hon ska försöka äta. Man kan ju inte låta bli att undra vad hon gnäller över. Det känns jobbigt som mamma att inte kunna hjälpa sitt barn... Micke går runt och bär på snuttan, och jag har satt mig ner för att avnjuta ännu en sorts kaffe. Den här gången kör vi forza! Snart har vi gått igenom alla sorter....på ICAs hyllor :)





Och vilket kaffe leder? :)

2012-07-23 // 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback