Solig vecka

En vecka med sooool, grillkväll, sångstunder, öppna förskolan och en hel drös långa härliga morgonpromenader. 
Jag är tacksam att jag orkar gå i a f :)

Öppna förskolan är en favorit. Där tillbringade vi vår tisdag

Vi satte oss även i kyrkan och hade det lugnt och skönt en stund 


Y


Grillkväll med Ludvigs klass medans w hade fotbollsträning 



Och Ludvig bjöd på skönsång.
Han sjöng, gjorde alla rörelser och han LOG. Lite olikt honom att vara så deltagande, men jätteroligt förstås!!! 

"Jag är SEX ÅR och jag har tappat tänderna, Aaaaaaahhhh,Aaaaaaah" 
Störtskön låt! 

Bilder från helgen när farbror Peter fotade William





Sedan har veckan bestått av 
Jogg


Och en hel drös 7-8 km's morgonpromenader pre frukost! 



Pampig ek, som i he gör dig sin fulla rätt på bild...





Nu väntar en VÄLBEHÖVLIG jobbhelg! Min Tur att dra mitt strå till stacken! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback