Long time Ago

Längesen jag skrev sist! Orken lusten och motivationen har trytit lite. 

Jag har mått lite dåligt i min sjukdom, med medicin biverkningar, dubbelseende och sen har jag även passat på att njuta av de varma och helt underbara vårdagarna vi haft! 
Sen så har vi haft Valborg också, och den kvällen hade jag och William kiosktjänst. Till kl 23. En alldeles lagom tid att avsluta kvällen då jag vanligtvis lägger mig 21. (Hör min ironi) 
Vädret som varit så fint de sista dagarna var helt annat än vad det varit och regnet stod som spikar i marken mestadels av kvällen. Nån som var lycklig över det var Agnes som äntligen fick andvändning för sitt paraply! 







Däremellan har jag även kommit igång med joggen lite mer igen, men tyvärr känner jag av benet igen efter gårdagens runda. Jäkla skit!!! 
Idag vill benet nästan halta. 
Ska jag behöva börja om igen?
Jag vet när det "brast". Det var i helgen när vi var hos Ingmarie och Bengt. Jag och Agnes hoppade i en hoppborg. Då kände jag att smärtan liksom blixtrade till en sekund, i min gamla skada. Och tydligen var det värre än jag trodde? 

Iaf, som ni läste ovan så tillbringades helgen i Gusum. Härligt väder men med en lite för busig pojke blev det mest en stressfaktor att vara borta tyvärr. 

Vi gick iaf på någon tillställning nere vid ladan där det fanns hästridning, kaniner, hoppborg osv. 
Lite bilder därifrån






Kvällen avslutades med en dejt med herr morberg. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback