Gusum maraton och andra grejer

Dagarna liksom bara går och jag hinner knappt med. Halvdöd om jobbdagar, halvdöd och omotiverad otherelse. 

Har frågat mig flera gånger varför det är så här? Varför ska jag se dubbelt, gå upp i vikt och må skit, med en hög puls, svettningar från helvetet och sömnproblem av kortisonet?? Varför ska jag inte orka springa, och varför ska jag inte klara av att springa Stockholm maraton med mina vänner?

 Jag är JÄTTEGLAD att mina vänner presterat verkligen -asbra - på Stockholm maraton!! Önskar att jag varit där också! 



Våran helg spenderades i Gusum. 
Det var inte alls planerat, utan blev snabbt påkommet. Så himla härligt. Man känner att ens familj inte alls behöver tillhöra kategorin blod är tjockare än vatten. 
Jag har haft en helt underbar kväll här med svärmor, Bengt, Annelie, Christian, Sara, Ted, William, Ludvig, Agnes och min älskade micke!! 
 
Agnes njuter, jag njuter,
Och säkert killarna också.... 
Mickes familj är så himla fina och jag blir sentimental när jag bara skriver om det! 

Önskar av hela mitt hjärta att ni fanns närmare oss!

Underbar dag. Se för er själva! 

Frukost i solen








Ludvig och Bengt sågar





Grilltime..killsamling...






Älskar er alla! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback