Fotboll i strålande sol

Morgon pw. 3,3 km. På rekordtid minsann. Alla kilometrar under 9 min/km. 


Hem och svida om (duscha- japp jag blir genomsur även av promenad)  och dra på fotbollsmatcher och heja fram Williams lag. 
1förlust och 1vinst blev det idag. 

Första matchen var farfar farbror och faster med och kikade på :) 





Sen blev nån trött och somnade sött på golvet här hemma. Alldeles för sent för sitt bästa, men efter en dag i sol så blir man trött. Även mamman blev trött och sov en skvätt. 



Kvällen bjöd på en långsam jogg med Natta. Det var välbehövligt då jag av nån anledning varit grinig sen i eftermiddags. 

Nu är jag ännu tröttare. Inte ens skorna har jag orkat få av mig. Här sitter jag ja. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback