Vinden har Vänt

Idag har jag känt mig lite piggare. Inget dubbelseende under dagen, bara lite nu ikväll. 

Dels har jag fått min vardagsmotion genom att cykla totalt 1 mil till/från jobb. 

Dels har det gått kanon att jobba. 

Och Dels har jag hälsat på min läkare på neurologmottagningen, som faktiskt gjorde mig lite glad i mitt gråa mörker. 
Kortisonet som nu trappats ner 1g/mån ska nu bara ätas 2 veckor innan nästa och SISTA nedtrappningen. Då landar jag på 5 mg och den dosen ska jag stå på tills vidare som underhållsdos. 
Sen dessa blodprover som jag tagit 1 gång/v ska jag nu bara ta 1 gång/månaden!! 
Guuuu' så skönt! 

I övrigt har Agnes och jsg gjort plankan. Söt-unge! 

Jag frågade; 
-Agnes? Ska vi göra plankan? 
-Jaaa, 
Sen lägger hon sig på mage på mattan, tror stt hon gör plankan och räknar... 
-8,9,10!!!! Sen reser hon sig upp och börjar stretcha. 
Hon är ju hur cool som helst! 
Hon har verkligen sett hur mamma gör :) 

Nu blir det natten... Jobb i morgon igen. 
PS. Ingen middagslur idag! Heja heja! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback