Tidig morgon

Den här dagen började runt 5 snåret då Agnes ville vakna. 
Jag hade bestämt mig för att ta en promenad till jobbet, bränna lite kalorier, eller egentligen bara skönt att få röra sig faktiskt. 
Mitt ben är inte bra, så jag har inte sprungit på flera dagar. Det känns lite si och så. Jag antar att det kommer bli en lång vila från joggen, och det är trist med tanke på att vi rör oss mot varmare och ljusare tider. Jag missar den njutningsfulla delen av joggen. 

I vilket fall som helst så startade promenaden 5,45 i morse och det tar 45 minuter för mig att ta mig dit, så det är ju en helt okej prefrukost promenix!! Ur dagligt motionsyfte.

Idag har något hänt. Jag har känt mig pigg hela dagen på jobbet. Orsak?

Medicin sänkningen? Bättre nya rutiner? Tillfällighet? 

Det känns iaf jätteskönt att sitta här, nyjobbad, nytränad, nyduschad, nyäten med en kopp god kaffe i 


handen framför katten Gustaf! 


Agnes diggar! 




How ever, ni läste att jag var nytränad! Jag fick till ett gympass efter jobbet faktiskt! Orken räckte till det! Benen fick sig en rejäl körare, samt mage, rygg och triceps. 

Life is good! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback