Tappa hår

Jag kan inte låta bli att må dåligt och bli riktigt ledsen. Min trötthet är förlamande. Och jag känner att jag inte "har tid" att sova. Fast att jag i princip skulle kunna somna stående. Jag har 3 barn att ta hand om. Som jag just nu inte orkar ta hand om fullt ut. Jag har en sambo som jag känner press för. Att han får dra ett för tungt lass. 

Idag har varit en riktigt kass dag. Jag har varit så sjukt trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.   

Sen ikväll i duschen blev min farhåga bekräftad. Jag börjar tappa hår. Jag har märkt ett tag att det är hår överallt. I maten, i sängen, på kläderna, och jag har fått tussar när jag kammat mig.  Men idag, i duschen blev jag riktigt ledsen. Jag drog och drog och det slutade aldrig lossna. Samlade ihop det jag tappade, och ni är väl inte intresserade av mitt hår, men här är ett smakprov. 
Observera att detta är endast från duschen. Här hade jag inte kammat håret efter duschen. Då kom det nästan lika mycket till. 


Så nu antar jag att jag håller på att tappa håret. En ovanlig biverkning på min medicin, mr cellgift. (Pga den låga dosen) och dubbelseendet finns här också, så den här medicinen verkar göra mig mer skada än nytta.... 

Nä gott folk. Ikväll vill jag hoppa av tåget. 

Jag mår inte bra!!! 







Nääe vad trist. Som om det inte är nog med allt du redan går igenom... nu håret också?! :-( kram till dig Simone.

2014-03-23 // 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback