Mellomys

En trevlig kväll med familjen, lugnt med ett glas stillsamt vin, smågodis, hämtmat från chop-chop och melodifestivalen. 

Rätt låt vann, även om den som kom både tvåa, och trea också hade kunnat få vinna utan katastrof. Eller hade det blivit katastrof om tvåan hade vunnit? Ace? Låten fastnar i huvudet iaf. Det kan vara både på gott och ont. 

Gårdagen spenderade grabbarna en stund hos farfar och farmor. Åsa och Peter var där och killarna fick julklappar från new york. :) sen fick de även födelsedagspresenter, de åkte ner på stan och grabbarna måste ha ruinerat dem!  Ooops! 

Sen bar det av till Ikea. 
Jag var ganska trött på deras nuvarande säng, en kura från Ikea. Det blir liksom inte som en riktig säng  för den som ligger på golvet. Så det resulterade i en varsin säng. Istället för en våningsäng. Och resultatet blev ju faktiskt rätt bra!!! 



Träningen fortsätter ligga på is. Jag börjar tappa intresset att springa och de flesta rundorna görs för att jag måste. Och nu när jag haft ont i benet så blir jag inte mer motiverad. Och vågen står still den med. Måste rycka upp mig! Kom igen nu!!! 




» Åsa

Snyggt det blev!

2014-03-12 // 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback