Kämpa mot trötthet

Jag fortsätter kämpa på mot min trötthet.  Idag har jag lyckats hålla mig vaken hela dagen. Mej oj va trött jag är!! Ögat hänger flitigt och jag har sett dubbelt i princip hela dagen. 
Bjuder på en ful-reality-pic. 
Be- My- Guest! 


Dagen har annars varit okej. Jag har försökt sysselsätta mig för att inte somna stående. Det enda trista är att Agnes sjuknat om. Idag har hon tempat 38,5 och hostar rätt fult. Tror jag ringer vc i morgon för att höra efter åtminstone. De kanske vill lyssna på lungorna? 

I förmiddags hade vi kvalitetstid. Jag Micke och Agnes gick en 6 km runda förbi vilsta! 
Vi tittade på änder och kallade dem badkrukor, men tillslut doppade de sig en efter en. 




Sen tittade vi på hästarna också, och dessa var lite roligare än de i Stenby gård. Dessa gick med på att bli klappade! 






Vattnet glittrade fint av solen och njutningskänslan var härlig! Man behöver dagsljus och fin natur och bra människor runt sig, då mår själen bra! 



Vilsta är vackert!! 

Väl hemma däckade en slagen Drottning i mamman och pappans säng. 


Sen var det dags att hämta bröderna och när vi parkerade bilen så träffade vi Mia och Oliver. Agnes och Oliver är lite förtjusta i varandra och springer och kramas varje gång de ses!
De går även på samma förskola. 
Idag gungade vi ihop en liten stund. Sen blev Agnes bjuden på glass i solskenet! 

Kram kompis


Kom vi sätter oss i soffan och njuter!
Agnes orkade inte riktigt hålla igång ute-tempot pga sin hosta så vi tog oss in igen!
För att fortsätta orka hålla igång så passade jag på att baka en äppelpaj. Jag var absolut inte sugen själv. *blåljuger*




Avslutar dagen med ett skönt bad, och min första egentid idag! Tänk, 
Jag har hållt mig vaken idag!! Och motionerat! Jippi! 




» Nina

Vad fina bilder!

2014-03-31 // 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback