Gusum-mys

Helgen spenderas i Gusum och idag har vi myst med Annelie, Christian, Sara, Ted, Astrid, Rune, Ing-Marie och Bengt. 
Tänk vilken underbar familj det här är! Jag verkligen njuter i deras sällskap och känner mig så glad att jag får vara en del av den! 

Ikväll blev det pizza och här väntas det på leveransen 

Innan maten hann jag med en 6 km jogg och det kändes skönt med egentid. Trots att det var dimmigt ute och småduggade så kunde jag inte låta bli att njuta av omgivningen och bara  ladda om batterierna med positiv energi.

Jag sprang landsvägen mot Valdemarsvik förbi Gusums kyrka




Sen värsta backen i slutet gick jag upp. Försökte fånga den på bild men det syns inte hur brant den är. Prickarna jag fångade längst upp visade sig vara Agnes ute på promenad med vovve fastrar och ett stycke Christian. 



En överraskning fick jag mig minsann  också av Annelie och Christian. En födelsedagspresent i förskott. 
Ett jättefint halsband med mina barns namn tillverkad av deras kusin Viktor som startat eget företag som tillverkar smycken. 
VK Design.  Kolla in hans instagramsida tycker jag! VKDESIGN_SE

Tack snälla ni! Jag blev jätteglad!!! 

Nu blir det mellomys med ett glas vin och godis! 


Soffhäng!



Avslutar med en bild på farmors tv-bänk. Agnes, ständigt i fokus :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback