Fortsatt sjukstuga och noll ork

Den här tanten börjar bli riktigt slö, ja trött -slö alltså. 

Jag har knappt orkat hålla mig vaken de här sista dagarna. Jag förstår ingenting, så matt, så matt. 

Jag har börjat med en ny medicin och hoppas bli piggare snart, för det här går bara inte. 

Jag känner liksom att livet bara rinner ur mig på nåt vis. Det är jobbigt att vara så trött så att man inte fungerar som människa. Så jobbigt att man knappt orkar ta sig in i duschen. Vad mycket jag missar av att ha det så här! 

Sen addar vi dit en liten sjuk jänta på det. Idag är hon dock lite piggare. Hon ligger runt 38 grader idag, men Hostar fult och kräks lite slem. Och sen så är hon väldigt trött. 


Iaf så har jag redan sovit middag 2ggr idag, och är fortfarande trött, så innan Micke drog iväg på sin utbildning så tvingade jag mig ut på en rask promenad a'la 3,2 km, för att få andas in lite frisk luft och hämta lite ny, positiv energi. 

Trots att jag var iklädd i kjol, tights löparskor och vårjacka så kunde jag inte låta bli att ta några löpsteg och känna in benet. 



Jag måste ha sett hur dum som helst ut joggandes i min fina mundering! Men vet ni? Det bjuder jag på, och jag njöt varje sekund. 



Lite senare, lite piggare sitter  jag här nu och känner mig hyfsat nöjd ändå faktiskt! 


Nu ska jag försöka rycka upp mig, så jag piggnar på mig nån gång.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback