Fortsatt jogg vila

Det känns hemsk trist att inte kunna springa nu när vädret börjar bli så fint! 
Men jag hade faktiskt hög njutningsfaktor på min cykeltur till jobbet i morse. Kl var 6 och jag cyklade i soluppgången, vädret var bra, och det var varmt. För bara två dagar sen så var det mörkt när jag knatade iväg på morgonkvisten. Underbart att gå mot ljusare tider. 

Jag får inte riktigt till det här med gymträning, fast att jag vet att jag verkligen borde. Men det är svårt att hitta någon bra rutin för att få det att fungera. Jag vet hur jag ska göra, gå och träna direkt efter jobbet, men ändå blir det inte så. Jag har två dagar till på mig att få till gymPass denna veckan. Lördag och söndag.  
Men jag får vara glad att jag tagit mig ork att cykla till jobbet iaf. Det blir trots allt en mil om dagen. Det är ju ok!! 
På söndag är planen att promenera om benet känns bättre. 

I eftermiddags var micke och grabbarna iväg och köpte ny vårjacka till William, se nedan. Han har växt som ogräs i vinter. Sen fick han nya shorts och t-shirts. Ludvig fick ett par skor... 
 
Mot kvällningen, efter middagen så gick hela familjen iväg till lagersbergs gräsplan för lite fotbollsspel. Agnes rockar verkligen och kommer bli ett fotbollsproffs. Redan som ettåring kunde hon dribbla.  Och hon gillar fotboll. 



Ludvig har varit på 2 fotbollsträningar nu, och ma. Ser ju att han har talang. Tålamodet är det värre med. Hoppas att han kan börja gilla det lite bättre snart :) 


Fast helst vill han göra volter. Som på bilden nedanför. Fånga bollen när han står på händer skulle han. 




Ludvig i mål

Jag hade inte en tanke på att jag skulle springa när jag spelade fotboll. Men redan efter ett par löpsteg så gjorde benet ont igen. Så jag fick stå stilla och bara passa istället :) 

Nu är ögonen i kors, och jag har klarat mig från att sova middag efter jobbet! Wii! Heja mig!!  

Men snart är det dags..... ZzzZzZZ






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback