Firat födelsedag!

Idag har jag firat min födelsedag! Och igår också förresten. Igår firade jag med killarna, och fick min present. Ett par örhängen från SNÖ OF SWEDEN. 


Sen bjöds det på tårta! 

Igår hade jag även lunchdejt med fina Carro!! 

Efter det så körde hon mig till Torshälla och vi körde in min bror till sjukhuset igen. Han hade så himla ont, och Han blev inlagd igen, och idag har han genomgått en röntgen som bekräftar att han har fått nya proppar på flera ställen. 

Jag känner mig riktigt ledsen och väldigt oroad. Så jag har varit lite låg idag, på min dag. Just nu i skrivande stund är han faktiskt  t o m på väg till Uppsala för vidare vård. Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna igen. 

Dagen för övrigt har varit bra! 
På eftermiddagen träffades delar av syskonskaran hos mor min, som ju också fyller år!! 
Fika utomhus, barnen sprang runt och lekte, och mamma min riktigt njöt av att ha oss där. 





Evelina och hennes mormor. 


Fasters goding. Jag är lite kär i den här jäntan!! 

Fasters andra jänta. 

Agnes och Viktoria 



Gustav, Adeline, Åke och fasters tredje jänta ;) 



När man fyller år får man välja mat. Ia
Dag blev det chop-chop. 

Nu under kvällen kom åke, Sissi och Pontus över på fruktsallad. Inga mer bullar och tårta här inte!!! Nu är det skärpning!!! Jag tyckte faktiskt att fruktsallad var ett roligt gott alternativ till tårta. Jag serverade med lightglass från gb! 

Nu blir det sängen tidigt... Jobba i morgon... Bitti! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback