Bakdag

Ikväll har vi bakat lite inför helgen. Mjölkfria bullar och mjölkfria kolakakor.
Grabbarna hjälpte till med fyllningen. Tyvärr tror jag att de blev lite torra, eller vi kan kalla dem frasiga! 
Grabbarna snålade inte med varken kanel eller vaniljsocker, så nån typ av smak borde det vara på dem :) 
William hjälpte även till att snurra ihop dem, och det hade han en väldig talang för. De blev jättefina! 


In action! 



Tagen på bar gärning.... 

Kolakakor


Jag har varit sugen på dessa sen jag fick dem hemma hos Ing-Marie och Bengt sist, bakade av Sara.  Så jag var tvungen att prova själv. Och de blev väl helt okej! Okej, Saras var nog godare. Men  för att vara första gången så var de ju riktigt goda. Vi får se om det är några kvar till helgen ... 


Tänk att det blev vinter igen? På bara en timma! Otroligt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback