Annorlunda dag.

I natt skulle jag sova gott hade jag och Micke bestämt. Men jag Vaknar av att lillstrumpan är ledsen, tar upp mobilen för att kolla vad klockan är och blir genast lite oroad när jag har ett missat samtal och ett lämnat meddelande. Lyssnar, och samtalet kommer från mitt jobb, hjärtintensiven. Hann undra varför de ringer mig mitt i natten tills jag hörde att de tagit in mamma där, med andnöd, och att de kopplat henne till c-pap behandling. 
20 min senare infann jag mig, ännu tröttare än vanligt på mitt jobb, hos min mamma. Hon hade panik, och höll mig hårt i handen, men prata orkade hon inte. Ett tag blev jag lite oroad, men hon lugnade ner sig i andningen efter ett tag. 

Från brorsans sjukhussäng, till mammas. Nu kan det väl få vara lugnt? 



Micke har haft utbildning hela dagen, och jag har hälsat på mamma även på eftermiddagen. Hon är mycket piggare nu, men fortfarande väldigt andfådd. 
Anna passade Agnes och det tackar jag för!! (Och i natt ska hon passa min mamma) 
När hon ändå var här, och jag kommit hem och var trött så tänkte jag att jag var tvungen att tänka ut hur jag skulle hämta mer energi efter den här jobbiga dagen.  Behövde rensa huvudet och vädret var så fint! 
Sååå! Wii! 
Jag tog mig ut på en kort jogg! Bara 2,1km men jag tog i, och blev svett. 
Och jag mådde såååååå bra! 
Man ser att jag ser sliten ut, men det beror ju på att jag ÄR det. 


Wierd thing. I morgon ska jag jobba. På samma ställe som min mamma är patient på. Kanske kommer jag t o m ha ansvaret för henne. Om jag väljer att vilja det själv. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Det kan ju bli hemskt konstigt.... Eller bra? 

...... 
Att Avnjuta min födelsedagspresent från Natta (naturgodis) 
Tillsammans med ett glas vin får avsluta den här kvällen. 









» Sara

Men hjärtat!! Mina tankar finns hos dig, hos er, his både din bror och din mamma. Jag håller tummarna att allt går bra!!
Kram gumman! ❤️

2014-03-29 // 18:48:30
» Nina

Finns här <3 Love you!

2014-03-31 // 09:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback