Å-loppet.

Det blev visst ett ålopp för mig i år. Mitt första. Men gåendes. 
en bekant skrev ut på Facebook att hennes promenadkompis blivit sjuk. Så jag tog hennes plats :) en trevlig långpromenad, som faktiskt ökademin motivation till jogg (som varit bortblåst) ett snäpp. 

Redo... 

Grymt impad av natta som gick i mål på samma tid som förra året, och inte ens tränat inför loppet!!! She's My girl <3




Jo då, man fick medalj trots att man nästan var sist i mål :) 


Både igår och idag har jag varit ute på jogg. I går 3 km och idag satsade jag på 4 km. Bägge turerna har gått snabbare än på länge och de har känts jättebra i kroppen! 

Dock  har min sjukdom varit väldigt jobbig sista veckan så egentligen är jag sjukt imponerad över mig själv att ha ådstakommit små joggrundor och promenader alls. Dubbelseendet har varit så drygt, och det har varit riktigt jobbigt att jobba. Nu får det banne mig vända... Det här går ju liksom inte...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback