Styrkepass

Även Idag blev det en intensivträning på gymmet efter jobbet (med pågående sjukt grym, härlig träningsvärk i magen! )



Idag körde jag igenom
-bröst
-triceps
-biceps
-mage
-baksida lår
-rygg 

Under magövningarna fick jag i princip anstränga mig för att inte skrika rakt ut! Även ryggen fick arbeta ordentligt med pågående träningsvärk den med. 
Det ska bli intressant att se hur träningsvärken ter sig i morgon!! 

Jag provade även att göra utfall, men nästan på direkten så kom en hemsk smärta tillbaka på utsidan lår. Undra ja om jag trampade snett i tisdags på baby runners, jag kanske var varm just då och i te kände av det förrän efteråt?? Det kanske inte påverkar mitt löpsteg? Det kanske är värt att ta sig ut på ett springförsök? Eller inte. 
Jag har sjuk springlängtan, ifall ni inte förstått det ännu :) 














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback