Sista dagen sen rycka upp mig!

Dagen började ju ganska bra, även om jag mår dåligt idag med då tog jag mig ut på en promenad tillsammans med Sofia. 50 minuter! 
Trevligt! 
Vädret var skönt att strosa i. 
Tog faktiskt på mig mina gamla snowjoggers lookalike. 



Gick förbi kyrkan...




Sen bar det ner på stan med la familia. Lite trött. Lite dubbelseende. Men jag ville utfärda lite "tycka synd om mig själv" shopping ni vet. 
Och det slutade med lite kläder till barnen (förstås)
En tröja till Luddeman -finare grön färg irl. 

Byxor till Luddeman


Ett par (förmodligen) förstora jeans till Willman 

Agnes fick detta set (fast hon ville hellre ha en handväska som hon stod och skrek efter ) 


Och sen mina vänner, håll i er... 
Så hittade jag dessa snygga! 
Ett par asics gel cumulus. 



En riktigt fin tyck-synd om mig själv  present till JUST MIG! Nedsatta från 1500kr till 800kr. Det kallar jag kap! Mina som jag springer i annars funkar ett tag till, så dessa spar jag till framtiden :) 

Idag kör jag en sista tyckasynd om mig själv dag. Ja, jag har tyckt synd om mig själv, för att jag faktiskt ser dubbelt och inte mår bra... Det är riktigt ledsamt. Så jag sitter här i träningskläder, men struntade i att åka och träna. Istället gick jag till Ica och köpte denna 
Egentligen var jag inte värd den, för den kommer inte göra mig bättre! 
Men i morgon mina vänner tar jag Nya tag med kosten.. Jag ville bara deppa lite idag med.... 
Så medans Micke springer milen så moffar jag smågodis i träningskläder. Haha! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback