PW

Idag blev det en lugnare variant av träning, för att spara lite på krafterna, till nästa milpass. Men en powerwalk på 5 km är inte heller att fördöma! 
Appen endomondo talade om för mig att jag höll ett riktigt bra tempo runt 9 min/km och brände 408 kalorier på min trekvartspromenad. 

Som vanligt rann svetten, även om jag bara promenerar, då ser jag ut så här... 

(Ja jag tänkte faktiskt att ni skulle få se!)


Tänk vilket trist väder vi har ute. Man får ju noll lust och motivation! Det är mörkt när man vaknar, och när man kommer från jobbet, och all ledig tid är i princip i ett stort mörker
Idag när Micke kom hem från att ha pluggat så var det mörkt och jag fick nästan tvinga iväg mig på promenaden, med det är ändå viktigt att försöka tänka positivt och hämta ny energi. Så här efteråt är jag ju jätteglad att jag kom ut! 
Lite fint är det ju när det lyser upp runt omkring, även om den här bilden inte riktigt bevisar det... Haha










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback