Provtagningsdag

Åter igen dags för prover. Denna veckan fem rör.....





Ja ni, idag hade de det inte lätt. 4 ggr fick de sticka mig för att få blod. 
Ett tryckförband och två blåmärken senare var det färdigt. Det är inte roligaste stället att sitta och hänga på, men idag gick det rätt fort att komma in. 

Efter jobbet tog jag som planerat en promenad på strax under halvmilen hem. Rätt så skönt och uppfriskande! Jag var ju mkt piggare när jag kom hem än vad jag brukar. Dock svettades jag som en gris. Jag skulle behöva lägga mig i badet, men det hinns inte precis just nu, men istället bytte jag till torra kläder, tog en kopp kaffe och en go filt och nu sitter jag här med min Goa trötta tjej och myser! 



Micke blev inringd på jobb, så jag blir ensam hela kvällen! egentid ni vet. Vet Ifs vad jag kommer göra. Sova! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback