Njuter!

Åh! Va jag njuter just nu. Ensam hemma. Sitter vid köksbordet. Har just intagit min gröt (idag pimpad med vanliga gryn, och smaken blev bättre) och tar min första klunk kaffe, i min fina mugg, tillsammans med morgontidningen. 
Vet ni folks? Det behövs inte mer än så här för att känna att man njuter! 


Sen så är det måndag, och det här är mitt egentliga söndags, men idag måndagsnöje. Sjukt att behöva ha en dosett vid 35 års ålder. Men tabletterna minskar iaf! Nu tar jag bara 7 st om dagen! 6 på morgonen och 1 ensam stackare på kvällen... 



En annan anledning till att jag kanske känner mig glad och njutningsfull är väl att prinsarna kommer hem idag efter två veckor hos sin pappa! Längtar efter dem!! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback