Några tunga dagar

Ja ni.. 
När Simone-dagarna är tunga så skiner jag med min frånvaro här. Ibland räcker man inte till för allt man förväntas. Därmed hamnar bloggen lite längre ner på att-göra-listan. Jag har inte haft mycket att göra, egentligen, mer än emotionellt. Hjärnan har gått på högvarv. Jag har varit helt slut sen i onsdags. Jag har varit så sjukt trött, utmattad och orkeslös. Sovit halva dagarna och knappt orkat gå upp alls. Och när jag varit uppe har det varit i en dimma. 
Idag började jag även bli orolig i magen. Vet inte om det är nån bugg i magen på g eller bara utmattning. 

Saker går inte så bra at the moment kan man säga.. Saker som suger musten ur mig, ställer mig frågande och får mig att vilja lägga mig på golvet och gråta som ett barn. Saker som jag inte klarar att hantera. 

Så är läget just nu. Och nu går all min tankeverksamhet åt till vad jag kan göra åt saken. 
Man går på sin magkänsla, right?


Förövrigt har vi haft sällskap av Emil och Cissi i eftermiddag och det var trevligt. Det fick mig på lite andra tankar iaf :) de är så söta de små liven! Och de leker verkligen nu. Det dracks te och kördes barnvagnar och handlades mat :) 
Lite tv och hopp i soffan och middag hann de med också! 

Nu är det sängen som gäller! 
Ta hand om er där ute! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback