Mysig aftna

Ikväll har jag haft en, enligt mig, väldigt mysig afton med min lilla familj! 

Vi har ätit gott, pepparbiff, rödvinsås, klyftpotatis, sallad och sen en ostbricka med ett glas rött till tvmyset.  (Tom Agnes älskade rödvinssås) 
Avkopplande? Ja visst!
Njutningsfullt? Absolut! 
Var jag värd det? Absolut! Många kalorier tillgodo idag!!! 
Underbart gott? Om ni visste.... 


I eftermiddags så passade vi på att ta vår första tur till megaoutlet i folkesta, som sägs va så billigt och bra. Och vissa varor var väldigt billiga, medans andra låg som i vanliga butiker, eller strax under i pris.  
Några klipp gjorde vi minsann. 

Denna fodrade dress (jacka och överdrag, delvis i galontyg) till Agnes gav vi 99kr för. Perfekt för dagis (Vilket passade ypperligt eftersom vi glömde alla Agnes ytterkläder på dagis inför helgen och anledningen till att vi faktiskt besökte mega outlet, så nu kan vi leka i snön i morgon bitti) 

Sen hittade jag strumpor till Willman och en träningsbh till mammin! Förstås i matchande färg till favoritjogginglinnet! 


Agnes är ff lite fundersam över snön. Den fastnar ju på skorna och det "går ju inte" att gå runt med. 
Det ska bli riktigt kul att dra runt henne i pulka i morgon för att se om hon får en annan, mer positiv upplevelse av snön. 

Min älskling och jag <3


Klockan är nu 21.40 och mitt öga hänger och jag ser dubbelt och det är riktigt jobbigt att koncentrera sig på text. Dvs både via bloggen och tvn. Vi såg nyss på en bra serie på tv men jag fick avbryta för att jag inte  "orkade läsa texten". Så då satte jag mig och skrev det här blogginlägget istället, som att det var "så mycket smartare"?? Eh! Nä! 


Myastenia gravis it is. Höger öga är trött och orkar inte mer idag... Bjuder på denna, det är min vardag! 


Nu blir det ögonvila, åtminstone för en liten stund! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback