Min dag

Imorse tog jag och Agnes en powerwalk/promenad på 3,5 km. 
Vi hälsade på djuren på Stenby gård, och lekte i lekparken på väg hem därifrån.  Hästarna var riktigt läskiga och hon höll för ögonen när de tittade åt hennes håll. Jag tror att hon tror att hon blir osynlig när hon håller händerna för ögonen. 

Fåglarna var inte lika otäcka så där vågade hon sig fram till stängslet iaf :)

Sen hittade hon en stor vattenpöl som
Man kunde kasta stenar i. 


På väg till lekparken så körde vi klara, färdiga, gå race. Agnes sprang fort, så foort! 

Kompisgungan var ju jätteskoj!

Fin bild på en fin tjej






Rutschkanan funkar ju också alltid! 
Hej hej mamma!


Kom och håll mig i handen! Det är lite läskigt! 


Nu, sen eftermiddag har 48 timmar gått och ingen mer har insjuknat så idag åkte grabbarna till sin pappi. De har varit här 2 veckor och ska vara hos sin pappa de 2näst kommande. Det kommer bli tomt här. Undra hur Agnes kommer reagera. I morgon blir det iaf förskola för hennes del, så som hon har längtat! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback