Lite tjejig så där

Lillstrumpan är lite tjejig så där. Hattar, halsband och handväskor. På shoppingtur går hon gärna. Med barnvagn. Synd att bilderna blev dåliga men så otroligt go hon var så väljer jag att lägga ut dem ändå. 
  (Observera att mamman i bakrunden ska ut på jogg) 

Hej hej! Nu tar jag mina grejer och går

Shopping kundkorg


Börjar bli mycket att bära runt på :) Babyliften har anslutit sig, samt vagnen

Så ja. Nu har jag burit färdigt allt. 


Det är så himla kul att se henne formas till en egen individ och följa hennes utveckling. Idag lekte hon verkligen! 

Annelie och Sara. Ni hade blivit saliga att se detta IRL. 




Haha jag kan tänka mig det. Innan jag läst sista meningen så sa jag för mig själv Åhh jag hade velat vara där! ❤️

Svar: Eller hur! Sättet hon liksom förde sig och organiserade och valet av utstyrsel! Haha!
Simone

2014-01-27 // 20:34:41

Åh! Jag hade så gärna velat sett det!

Svar: Det är bara att komma, hon kommer nog hålla på så mer och mer nu. Längtar efter er alla! Vi måste träffas snart
Simone

2014-01-27 // 21:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback