Kvällspromenad







Jajamensan! En kvällspromenad via Ekängen, Hemköp Smeden, Djurgården, Odlaren tillsammans med Carro i -8 grader, blev dagens träning, eller aktivitet kanske låter bättre.  Enligt appen endomondo så brändes 522 kalorier på vår dryga timmas promenad på 7 km!! Nästan lika svettig som vid jogg har jag nu placerat mig på min vanliga bloggplats. I badet

 Benet (vaden) smärtar fortfarande när jag skjuter ifrån som vid ett löpsteg, så det blir fortsatt joggvila i några dagar. (Jag klättrar på väggarna när jag inte får springa!!!!)

För dagen två mycket nöjda tjejor


I morgon måste jag verkligen försöka ta mig tid till minst en timma på gymmet. Förslagsvis direkt efter jobbet. Egentligen likaså på söndag. Den här veckan har jag fått till ett ynka träningspass och två promenader. Inte ok. Nog för att jag inte kan jogga med smärtande ben, men vad har jag för ursäkt att låta bli gymmet? Gymmet ska ju stärka mina muskler så att jag slipper skada mig... Just make it work!!!!  

Nu har det lagts ut fler kort från i tisdags och jag fastnade på ett par.



Så här såg det ut när vi sprang...mycket reflexer i mörkret 

Undra ja om jag kan springa på tisdag?? 
Vill!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback