Jobbkväll

Idag har jag jobbat kväll och där på jobbet fanns minsann en massa onyttigt idag.  Visst sörrni. Jag har moffat mer än jag själv kunde förutspått. Godis, kex, ost, chips, dip, ostbågar, choklad, frukt, gräddig sparrissoppa.. Och min egen porterstek med pressad potatis förstås. Detta kan knappast kallas kalorisnålt, och går inte alls enligt planen. 
Planen var ju att jag skulle äta bra. 

Jag börjar med det i morgon :) (igen) 

Jag vet att det inte finns några genvägar, hela jag ska bara lära mig det.  Delar av mig kan behärska mig, de övriga delarna ska jag jobba med. 
Det kanske räcker med att spegla sig lite? Ska testa det i morgon. 

I morgon ska jag även satsa på en jogg igen. Hoppas att det funkar att springa någorlunda hyfsat långt. Det vore trevligt, iaf  för min kaloriförbrukning... 

Nu tänker jag snart hoppa i säng.. Är så trött varje kväll och speciellt efter kvällspass. 
Kvällen på jobbet var lugn och trevlig, som ni kanske redan förstått eftersom Jag hunnit äta en hel del. 


De flesta familjemedlemmarna är fortfarande vakna i det här huset. De sitter och kollar ensam hemma 2. 

Lite soffhängsbilder... Två i ena hörnet 

Och två i andra.... 

Sovtimman är egentligen redan slagen, men nu är det jullov! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback