Ingen träning idag heller

 Nej... För eftermiddagen tillbringas på akuten. 

Jag har ont i benet, och det kunde röra sig om en propp eller något muskulärt efter löpningen, och man tog prov för blodpropp som visade sig vara förhöjt, så därför fick jag göra ultraljud, som inte kunde påvisa någon propp. Dock sa läkaren att det inte är 100% med ultraljud, så jag ska komma åter vid försämring. 
Det känns så himla skönt att slippa gå igenom den processen igen. Smärtan är exakt likadan som när jag fick proppen.

Det gick segt att jobba idag. Jag är inte på topp. Dels ont i benet, dels trött, och dels sluut i kroppen. Jobbigt att se dubbelt..... Jobbigt att ens vara jag nu. 

Jag bara längtar efter att få må bra, så jag kan gå ut och springa!!!


Nu ska jag lägga mig i soffan och riva av ett par avsnitt av Homeland (en serie vi börjat följa) sen är det bara sängen och upp och jobba igen... 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback