Första gruppträningen

Ligger i badet efter första gruppträningen med BABY runners team! 


Va roligt det var! 
Idag blev det uppvärmning, intervallträning, springa 2 minuter, gå 1 minut. 
Sen blev det squats och utfall och även några plankor liggandes i snöhögar ;) 
Motiverande och jag kommer absolut gå igen. Tisdagar it is. 


Mina fina tjejer och jag! 


Delar av gänget och jag. 

Goodie bag blev det också. 
Ligger förövrigt och knaprar på proteinbaren at the moment. Endast 200 kalorier för hela. 


5km spring i benen men nu är jäntan halt, så det blir joggvila tills jag är bättre. 
Jag ska försöka få till det bättre med styrketräning... Måste klämma in det i mitt schema!!  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback