En liten Ella och en liten Vera

Idag har jag haft äran att inte träffat bara en, utan två små bebisar! 

Den första lillan är Vera och dotter till min fina vän Lina! Vi hängde hos henne, fikade med kaffe och bullar (!!) och kakor (!!)  
Står det bullar framför ögonen så äter jag tydligen. Tyvärr. 
Sen tog vi en tur till megaoutlet för att kolla ytterkläder, sen avslutade vi med att luncha på chopchop! Och ja, där brände jag ytterligare ett gäng kalorier!!! 

Sen fick man sig en fortune cookie och detta blev min 
Undra vad de försöker tala om? Det kändes som det stämde iaf med tanke på sjukdomar och allt skit som varit sista tiden. 

Sen blev det ett kafferep hos brorsan också så jag fick hälsa på den minsta, nya, lilla familjemedlemmen Ella. 
Evelina sov sig igenom mitt besök, så jag fick ägna all tid åt Ella. 




Konversation med faster


Vilka Underbara mirakel barn är!!! 


Kvällen avslutades hemma hos mina barns pappa och hans sambo där vi hade ett fint givande samtal med barnen! 
Det var så kul att se Agnes min när hon möttes av Ludvig. Otippat :) 






» Åsa

Vad bra att ni hade ett bra samtal! Me like!

2014-01-15 // 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback