Dagen blev komplett

Efter en dag med faktiskt, blandade, känslor så har den slutat riktigt bra. 


Grabbarna är hemma, och det har varit lugnt och skönt och jag har haft kvalitetstid med åtminstone den ena av dem. Innan de kom hem så städade jag rent i deras katastrofalt stökiga rum, bäddade rent och bara längtade efter dem!


Sen så har jag fått ett positivt hoppas jag brev från min läkare där det stod att vi ska prova en ny tablett mot dubbelseendet innan vi provar droppet, som kräver sjukhusvård. På onsdag kväll börjar jag smyga in en halv tablett och ska sedan trappa upp den! Håll tummarna att den funkar!!!!!! 

Sen så blev det väl bestämt att vi ska tillbringa helgen i Stockholm med de små hjärtana våra. Ludvig har varit så duktig i skolan så det är dags för en liten belöning. En liten time out från allt, och bara vara! Vi funderar på tekniska museet, kanske bio, nån trevlig resturang! Nån som har förslag, Så dela gärna med er! 


Kvällen avslutades med en 
6,7 kilometer lång härlig, trevlig powerwalk med min fina granne, Mia! 
Nu är jag komplett och avslutar dagen med massa positiv energi som jag förhoppningsvis ska ta med mig till jobbet i morgon bitti. 
Efter jobbet blir det gym!! 

Wohooo






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback