Blev visst träning idag också.

Idag skulle varit vilodag, men jag har ju svårt att tygla mig, och när frågan från Natta kom, om jag ville med ut på en jogg så kunde jag bara inte säga nej. Jag längtar ju ut varenda sekund! 

30 minuter senare var vi på studsande väg. Båda utan röst som indikerar tiden, bara distansen. 
Jag har tröttnat på vanliga rundan så idag provade vi en ny, som gick via vilsta badet, stallet herrgården och ut på stora vägen. Rundan mätte 6 km och det gick i ett 6,50 tempo idag. Helt okej. Kroppen var pigg och flåset var bra det också. Däremot känner jag av insidan av smalbenet nu efteråt så jag kommer ta det lugnt några dagar nu, om det gör ont i morgon med. 
Planen var ju att jag skulle springa milen i morgon, men jag jobbar ju i morgon och kommer vara trött, så att rundan blev idag istället för i morgon gör inget alls!  
Sen så lutar det åt en powerwalk på torsdag istället för löpning då min kompis är tjock i halsen. 

Nu blir det middag! Tjing!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback