B.A.B.Y. Runners team Eskilstuna

I morgon ska jag för första gången delta i en ny typ av träning. Gruppträning. 
B.A.B.Y runners team startades av Malin Nylén om jag har rätt info (gift med tränaren i biggestlooser Mårten Nylén) och första teamet hålls i Stockholm av självaste Emma Eklund som kom tvåa i biggest looser. Eskilstuna är hennes hemstad och nu har ett team bildats även här, och tanken är väl att det ska bildas ett i varje stad som håller vårruset. Om jag förstått saken rätt så är det Emmas vän som kommer coacha oss i morgon.  
Jag har vilat i två dagar nu, och har tyvärr ganska ont i ett ben, så jag vet inte om jag kan springa alls i morgon, men jag tänker absolut gå dit och försöka :) det kan vara kul att vara med på premiären!, och se hur grupp-jogg-träning kan fungera! De erbjuder coachning, teamutbildning och löpträning, på amatörnivå. 

Emma till vänster i bild. Riktigt grym tjej som verkligen bevisat att man kan om man  vill. 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback