Äntligen fick jag till ett gympass!

Idag efter jobbet blev det äntligen ett gympass! Jag flexade ut 30 min innan min arbetstid tog slut och köttade på. Idag körde jag riktigt intensivt och hårt, utom vaderna då - eftersom jag har ont där... 

Man ser att jag är rundare över magen, jag har läst att man brukar samla på sig vätska där och vid ben och fingrar och ansikte av kortisonbehandling . Men benen ser ju rätt shapiga ut trots allt!! 

Uppvärmning 
Cykel 5 min (det gjorde ont i ens låret nu med) 
Sen testade jag även roddmaskin för första gången och den blir det mer tid för när jag mår bättre i mina ben. (Vaden och nu även låret)

Idag blev det fokus på
-Mage
-Rygg
-Baksida lår
-Triceps
-Biceps
-Axlar
-Bröst










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback