Agnes nöjen

Man märker verkligen att Agnes är tjejig. Hon gillar accessoarer redan! Hon gillar att låna mammas armband, halsband, hon gillar att byta kläder och går alltid och speglar sig direkt när hon fixat sig.

Jag tänkte därför att hon skulle få kolla i sitt eget skrin/kista där vi samlar allt som hårspännen, smycken osv. 

Hon blev ju helt salig när hon fick se dessa! 
Hon blev sittande en bra stund, säkert 40 minuter innan hon blev färdig.  (Läs innan mamma tyckte att hon lekt färdigt)

Här har hon bett mig om både tofs, hårspännen, halsband i dubbel bemärkelse och armband och diadem likaså. 

Kom
Och hjälp mig mamma!! Ett halsband till kan jag väl få ha? (Det tredje i ordningen) 


Titta här! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback