Addar till ytterligare en sexa i samlingen

Idag fick jag möjligheten att byta bort mitt kvällspass mot ett dagpass för att jag har så goa kollegor! Jag är så kvällstrött och är helt slut på mina kvällspass, även om jag förstås gillar sovmorgnar.  
Tack vare detta så öppnades möjligheten till ett träningspass, med sällskap av Ramona. (Annars hade jag kört ensam i förmiddags) 

Idag gick det mycket lättare. Flåset var helt okej idag, underlaget med.  Dock 4 minus och bitvis halvstorm, motvind men även medvind förstås. Luften var frisk och skön att andas in och omgivningen - vilsta, är så njutningsfullt att springa igenom! Jag kallar det för livskvalitet. 
Som vanligt blev bilderna jag tog suddiga. Svårt att leka fotograf med en mobilkamera i springande stund. 
Här ser man i alla fall vilstabacken, det där vita som ser ut att vara något slags tryckfel.  ;) 

Pigga efter 6 km jogg med 40 sekunder snabbare kilometertid sist, och krafter kvar så var vi lite lekfulla och hade lite aktiviteter i snön ;) 
Why not liksom? 

Planka 1 minut
Planka 30 sekunder



Utfallsgång... Effektivt som bara den! 

Wohoo! Två nöjda tjejer idag igen! 

Nu blir det gröt, pauluns supergröt med extra havregryn pimpad med rivet äpple och hallon i mysdress och tv. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback