1 mil i mörkret!


Japp... Mörkt vare här, och uppför också... 




Jajamensan! 1 mil jogg har jag i benen. Idag hade jag med mig Cissi och vi sprang ut utan krav på tid. Jag hade fortfarande rösten för tid avstängd för att slippa stressa upp mig och speeda igång mig på något jag inte skulle orka slutföra. 

Vi tog rundan förbi st Eskil kyrkogård som planerat, den rundan som förövrigt var en nära dödenupplevelse förra gången, då det var storm. Idag kändes det mycket lättare än sist vi sprang samma runda. Även om det faktiskt blåste en hel del på sina håll i dag med. 

Kroppen kändes mycket starkare idag, och även om det inte gick lika fort uppför som vid plan mark så kändes det som att jag behärskade backarna på ett annat sätt idag än vad jag brukar! Det var ju uppförsbacke nästan hela vägen näst sista kilometern, och ändå hämtade vi upp oss och sprang den allra sista kilometern snabbast av alla tio, och det är ju bra! 


Vi la oss tillslut på en snittid på 6,46, och det får väl duga! 
Här ser ni iaf två glada tjejer! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback