Vaknat upp glad

Idag har jag vaknat upp och varit glad, direkt från start liksom. Det är inte så ofta det känts så på sistone. Det har varit en tuff tid med mycket motgångar. 
Barnen brukar bråka om än det ena eller andra om morgnarna och inte vara så samarbetsvilliga till påklädnad, tandborstning och frukost och därmed inte jag heller de dagarna, men idag flöt allt på så himla fint. Både för dem och för mig. 

Tilläggas ska att Micke oftast brukar ta morgnarna  just pga att slippa få mig att bli så där riktigt uppretad, eftersom att hans stubin är en aning längre, och jag har krävt mer och längre sömn eftersom att jag är sjuk, och sover illa om nätterna. 

Men idag som sagt, vaknade jag spontant, kände mig utvilad, och glad. 

Hoppas att mitt glada humör sträcker sig över hela dagen! 

Som det känns nu så blir det en tur med dammsugaren, och efter lunch en tur till tandläkaren. Jag lagade ett hål 10/1 och det känns ff inte bra, så de ska kolla upp det idag. 

Om jag har ork och tid däremellan så ska jag även försöka köra lite styrka på hemmaplan.jag har ju köpt hantlar för ett år sen som jag använt säkert hela 5 ggr!!  Att ta mig iväg till gymmet blir bara jobbigt och stressande, och kan förstöra min good-feeling of the day. 

Men först av allt kör vi igång med min  goda frulle bestående av havregrynsgröt pimpad med det vanliga- äpple! Min favoritfrulle nowdays
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback