Tung kvällsrunda

Nyss hemkommen från en riktigt tung halvmil. 
Jag kan inte sätta fingret på vad som är fel men kroppen känns slö och tung. Huvudet värker och halsen känns lite halvsvullen och gör ont ungefär varannan dag i ca tre v tid. Vid eftermiddagen kände jag mig krasslig och tänkte strunta i att springa, men kände mig lite bättre fram emot kvällen.... 

Jag har varit snäll mot mig själv och joggvilat sen i söndags, men testade kroppen idag, och den var inte alls med på banan. Jag hade nog bara hunnit 400 meter när jag ville kasta in handduken. Men pressade mig och fick ihop till en halvmil iaf. I ett långsamt 6,40 tempo

Men det är bra. Då vet jag. 
Kroppen är ur form och behöver vila. 


Fyra små fötter varav två nära dödentrötta. 

Hoppas att det bryter ut eller drar dig tillbaka nu..... 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback