Söndag med många tacksamma tankar

I morse när jag vaknade så hade jag en sån skön känsla i kroppen.  Allt var bara så lugnt och skönt! Vi hade prefrukostmys ända till 10 taget, och William fixade frukost till Agnes, och sen satt vi, barnen och jag och myste under täcken till en film. 
Vakna till med kaffe.. Kaffe ett måste! 



Jag kände mig så otroligt tacksam när jag låg där i soffan med mina hjärtan. Tacksam för allt jag har. 

Tacksam över mina fina barn som ger mig sån otrolig kärlek och glädje varje dag. 

Tacksam att mina barn får vara friska. 

Tacksam att vi har mat på bordet.

Tacksam över min fina sambo.

Tacksam över mina fina svärföräldrar, och  svägerskor, och den glädje de ger en när vi väl ses. 

Tacksam över de fina vännerna jag har, som stöttar, som finns i både med och motgångar. 

Tacksam att jag orkar kämpa på trots alla mina uppförsbackar och att min kropp orkar tillåta mig att träna. 





Jag har haft semester i en vecka.

Jag har orkat träna och tagit distansrekord på jogg med 3 jogg-pass.

Jag har kört 2styrkepass. 

Jag har ätit bra och jag har ätit rätt. 

Jag har gått ner ett av mina pluskilon.
 
Jag känner mig hyfsat utvilad.

Jag känner mig nöjd med tillvaron.
 
Nästa vecka går jag tillbaka till jobbet med nya krafter och en positiv inställning. 


 




Och vi är glada att vi har dig! Synd att det är så långt bara.

2014-02-23 // 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback