Mellolördag



Mellolördag.
Nyduschad. 
Ensam. 
Soffhäng. 
Ett glas rött. 
Hela magen full med godis och choklad. *ångest*

Dagen har varit bra! Vaknade vid halv åtta och fick umgås med min underbara tjej som jag inte träffat sen  morgonen innan. Tänk va man längtar efter de små liven! 

Agnes klädde på sig hatt, stövlar och gav mig telefonen och ville att jag skulle fota henne... Det börjas i tid. 

Donnan kan inte sova längre än halvtimman längre för då vill hon inte somna alls på kvällen längre. Så idag väckte jag upp henne efter 30 minuter... Ehh... Försökte iaf. Lillskruttan! Här har jag burit ut henne i soffan, men hon är ledlös... Lyfte inte ett finger. Hon skulle lätt sovit 2 timmar! 



Tråkigt väder idag, men efter middagsluren skulle hon minsann ut. Hon vet vad hon vill. Hon kämpade länge och väl men tillslut fick hon hjälp med ytterkläderna. 
Det blåste hårt, och det kom snöblandat regn från himlen så det blev ingen lång utevistelse. 
Men kul var det ;) 



Sen mötte vi upp Cissi och Emil och tog en liten promenad till Ica Stenby där vi köpte middag, och sen bar det av hem för eftermiddagslek. Barnen var lite gnälliga idag. Den enes hörntänder och den andras korta vila bidrog till att det var lite gnälligare än vanligt. 
I morgon går jag och Micke om varandra så Agnes ska vara hos Cissi och Emil i morgon. Spännande att se hur det kommer gå. 
Förmodligen hur bra som helst. 

Dagens mello var det ja... Vet faktiskt inte vad jag ska säga om den. Ett bidrag kvar. 

Sippar på ett glas rött, men snart blir det sängen! Vi får se om jag ens orkar kolla klart melodifestivalen. 

En sak är säker. Ensamt är lugnt och skönt. 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback