Kvällsjogg

I eftermiddags kom Natta över på en fika, och det dröjde inte många minuter innan vi började smida planer om en kvällsjogg. 
Jag som skulle vila benet. Joggbegäret är för stort för att jag ska kunna missa chansen att ta en joggingtur med sällskap. 


Ut kom vi, kul var det, och en halvmil blev det (i 6,33 tempo). Idag kändes det dock som att jag  sprang mycket snabbare än igår, men det gjorde jag förstås inte ;) jag var ju en hel minut långsammare än igår. Typ. Konstigt att det kan kännas så olika? 

Spex. 





Träningsveckan ser ut enl följande: 
Mån jogg 5 km
Tis vila
Onsd gym
Tors jogg (med Cissi snälla snälla säg       att du kan då??) 
Fredag gym med Cissi 
Sönd gym

Nu får vi se om det blir enligt plan denna vecka? Jag lyckas ju alltid få min plan ändrad, av sjukdom eller annan upploppande anledning. 


Over and out. 






Haha, ja jag tror att jag kan :)

2014-02-10 // 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback