Inställt gym ersatt med jogg

Japp så fick det bli. Jag hade planerat gym idag, men jag var himlans trött för att orka med det, och fick gå hem och sova middag istället. 
Vaknar sedan upp efter nån timme, rastlös och joggsugen förstås. 

Idag fick jag inte med mig bara en utan två styckna finingar ut på en kvällsjogg. En st Cissi och en st Anna.  Vi tog min vanliga runda på 5 km, men förlängde den 1,7 km. Så strax under 6,7 km blev dagens träning, och detta i ett 6,29 tempo. 
Trodde att jag skulle orka bli lite påpiskad tidsmässigt, men jag klarar inte att pressa mig lägre nu uppenbarligen. 

Nu har jag badat färdigt, och ska kliva upp, och ta kväller. Tjing! 


Åsa. Syns texten bättre när jag skriver med fet stil? 




» Åsa

Japp! Kanoners!! 👍

2014-02-17 // 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback