Hemmagymma

Idag fanns ingen egentlig ork till att besöka gymmet. Så därför körde jag min hemmavariant instängd och inklämd i sovrummet och då fick sig bl.a benen en riktig genomkörare till de darrandes visade att jag tagit i ordentligt.  Sen fick ju hantlarna jobba med.


Enl dagliga schemat stod det även 150 squats, så nog fick jag jobba på alltid!
Sen körde jag mage, planka och sidoplankor samt biceps. I morgon måtte jag väl ha träningsvärk???
 30 minuters intensiv träning är bättre än 0. 
Visst? 
Hur var det nu? 
Den bästa träningen är den som blir av! 

Förövrigt har dagen bestått av rutinmässiga blodprover 
Himla jobbig väntetid varje gång. Härom veckan 1,5 timma(!) denna veckan 50 minuter... Gah! 

Sen så har dagen bestått av farmor och Agnes-mys


Veckoshopping
Och inhandling av nya skor och en handväska från farmor till Agnes. 
Sen blev det lite bilåkande på väg ut från Ica maxi. 




I övrigt så har farmor, jag och Agnes varit på dagis och hälsat på.  Jag var inne och pratade med köket om Agnes "nya" calciumbehov och sen passade vi på att dansa lite när vi ändå var där. Agnes har varit ledig denna veckan, och saknaden efter sin förskola är stor. 
Efter ca 30 minuter var det dags att gå hem tyckte vi vuxna... Agnes höll inte riktigt med! Hon ville minsann stanna kvar. Hur gör man som snart 2 åring sin röst hörd?
Jo så här.... 
Lägger sig på golvet och skriker



Trivs man på förskolan så gör man:) 
Gu' va glad jag är för det!!! Världens bästa förskola! 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback