Helg!

Vi har haft en trevlig helg med finbesök från Gusum.  Farmor och Bengt har varit här och rått om oss, men framför allt Agnes har blivit uppassad.. Och speciellt av Bengt som är hennes favorit. Hos honom får hon igenom alla sina önskemål, och då mår hon bra. (Och han med verkar det som) Så hon och Bengt har hängt mestadels i Agnes rum och vi andra i soffan ;) 

Idag var tanken att jag skulle joggat med Cissi  men ställde in i morse för jag känner mig lite för snorig och är en aningens lite tjock i halsen. Men en promenad tyckte jag kunde vara lagom, och barnvakt hade jag. 
Så jag tog på mig träningskläder och gick ut.

Men. Ni som känner mig, blir väl inte förvånade om jag talar om att jag knappt hann nedanför trappen innan jag hade tänkt om. Jag började springa. 

Jag tänkte att jag skulle springa 2, gå 2, springa 2 för att ta det lugnt för halsens skull. Och benet med för den delen. 
Men så blev det inte heller. Det gick så himla lätt och jag sprang avslappnat och fint i ett 6.30 tempo och valde att springa en halvmil. 

Hoppas att det inte straffar sig nu. Inte springa med halsont säger alla. 


Nöjd och glad är jag iaf :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback