Fredagsmys

Igår kväll hade jag väldigt svårt att somna och det resulterade i att jag har varit väldigt trött på jobbet idag, och ögat har hängt på halvstång och dubbelseendet en biverkning av tröttheten. Det har varit väl synligt idag då få missat att se det, och många har kommenterat det. 
Det är lite mörkt här inne, men ett smakprov på ett dåligt öga nedan. 


Ett öga på halvstång, en trötthet som slår det mesta, och en arbetsdag senare tvingade jag mig till mitt inplanerade träningspass på gymmet. 
Idag körde jag genom biceps och det riktigt ordentligt.
Sen blev det rygg, rumpa, ben. Och på tal om ben så kände jag ingen smärta idag, efter gårdagens joggingtur och således borde benet vara springbart på söndag. Då har jag ändå vilat tre dagar iaf. 


Ikväll har vi ett lånebarn, och ett barn bortlånat. Dvs samma antal som vanligt.william sover hos en kompis, och Ludvig har en kompis sover över här. 

Själv sover jag nästan redan. Ögonen är sjukt trötta. Nu sitter vi och kollar en familjefilm, jag med ena ögat bara, tillsammans med chips till boysen och lite candy till mamman och precis bukfyllda efter tacomys. 
Sen toppar vi det med ett glas rött. Idag är jag verkligen värd det. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback