Förmiddagspass

Det blev minsann ett förmiddagspass. Det passade perfekt efter städningen när jag redan var halvt om halvt uppvärmd. 


Benen och rumpan fick sig en rejäl omgång och magen likaså. Sen körde jag även biceps. 
Idag klarade jag inte lika många reps på biceps som sist, så jag fick halvera seten och köra dubbelt så många set istället, så totalt blev det ju lika många. 

Efter träning blev det en snabbdusch och sen kom Natta över på fika. Hon ska jogga idag, och Cissi också. Hm.... Klarar jag att motstå, eller lutar det åt en lättare jogg mot kvällningen kanske...??

Helst av allt skulle jag behöva sova middag nu, ögonen går i kors, men med en tandläkartid om 30
minuter sätter förstås stopp för det. Middagslur när jag kommer hem istället kanske? 

Hopp... Då väntar jag nu då... 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback